Enerji Sistemleri Mühendisliği
Harç ödemesi gerekenler (İkinci üniversite okuyanlar ve okulu uzatanlar) ödemelerini vakıfbank bankamatiklerinden yapabilirler.(Ödemeler açıktır)
Ders çakışması sorunu olanlar, durumu bölümlerine veya danışmanlarına bildirmelidirler.
Bunun dışında ders seçim ile ilgili sorunu olanlar (ders seçememe, eksik ders, fazla ders, sisteme girememe v.b.) muhendislik.ogrenci@yalova.edu.tr adresine mail atabilirler.
Başka birimden ders alma işlemi danışmanla beraber yapılacaktır.
Seçmeli ders değişikliği işlemini Ubs den yapamayanlar ders kayıtlanma raporunun altına istenilen dersleri yazmak ve danışmanına onaylatmak suretiyle bölüm sekreterlerine teslim edebilirler.Bu işlem ders kayıtlanma haftasında yapılmadığı takdirde kabul edilmeyecektir.
Ders kayıtlanma raporunun 3 nüsha olarak yazdırılması ve danışmana onaylatılması zorunludur. ( Biri danışman, biri Bölüm Sekreteri, biri de öğrencide kalacaktır)